Zwroty i reklamacje – Polska Kulturalna
Kochani! Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były najwyższej jakości, jeżeli jednak zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki.
Aby ułatwić i przyśpieszyć proces zwrotu wypełnij poniższy formularz i odeślij go wraz z produktem.
Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz załączyć do przesyłki formularza, wyślij mailowo oświadczenie z podaniem imienia i nazwiska, datą sprzedaży, nr zamówienia oraz zwracanych produktów.
Koszt nadania paczki zwrotnej ponosi Klient.
Zwracany produkt odeślij do nas na poniższy adres:
Polska Kulturalna Sp. z o.o.
Rynek 24,
35-064 Rzeszów
kontakt@polskakulturalna.pl
tel: 794 501 607
Zwracany produkt nie może być uszkodzony, ubrudzony i nosić znamion jakiegokolwiek użytkowania. Odsyłając, zabezpiecz go w taki sposób, aby nie został uszkodzony podczas transportu. Jeśli produkt zostanie uszkodzony lub nie będzie posiadał któregoś z elementów wchodzących w jego skład, zwrot nie zostanie uznany, a paczka będzie odesłana na Twój koszt.
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu!
Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu 14 dni tą samą formą, jaką było opłacone zamówienie.
Pamiętaj! Zwracany produkt musi nadawać się do ponownej sprzedaży, dlatego odeślij go w taki sposób, w jaki sam chciałbyś go otrzymać 🙂
WYMIANA
W sytuacji, gdy chciałbyś/ chciałabyś dokonać wymiany produktu należy złożyć nowe zamówienie, a poprzednie zwrócić postępując zgodnie z informacjami powyżej.
REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać naszym klientom towar najwyższej jakości. Jednak jeśli w wyjątkowym przypadku produkt będzie wadliwy, prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem kontakt@polskakulturalna.pl podając w tytule numer zamówienia wraz z opisem wady produktu.