POLSKA KULTURALNA

ZWROTY

SKŁADANIE REKLAMACJI

W CELU ZŁOŻENIA REKLAMACJI, POSTĘPUJ ZGODNIE Z PONIŻSZYMI KROKAMI:

1. FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI I DOŁĄCZ GO DO PRZESYŁKI. DOKUMENT POWINIEN ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DANE: IMIĘ I NAZWISKO, ADRES E-MAIL LUB ADRES DO KORESPONDENCJI, NR TELEFONU, WSKAZANIE NUMERU PRODUKTU I PRZYCZYNA REKLAMACJI, DATA DOWODU ORAZ WYSTĄPIENIA WADY.

2.ODESŁANIE PRODUKTU

SKŁADAJĄC REKLAMACJĘ PROSIMY O ODESŁANIE PRODUKTU WRAZ ZE WSZYSTKIMI JEGO AKCESORIAMI ORAZ KOPIĄ FAKTURY ZAKUPU.

3. WYSYŁKA

REKLAMOWANY PRODUKT NALEŻY WYSŁAĆ NA ADRES:

POLSKA KULTURALNA SP. Z O.O.

UL. RYNEK 24

35-064 RZESZÓW

ZWROT TOWARU

ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM PRAWEM, MASZ 14 DNI NA ZWROT TOWARU. ABY ODSTĄPIĆ OD UMOWY I ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY U NAS PRODUKT, WYPEŁNIJ POTRZEBNE OŚWIADCZENIE I WYŚLIJ GO NA NASZ ADRES WRAZ ZE ZWRACANYM PRODUKTEM/PRODUKTAMI:

POLSKA KULTURALNA SP. Z O.O.

UL. RYNEK 24

35-064 RZESZÓW

DO PACZKI Z OŚWIADCZENIEM I ZWRACANYM PRODUKTEM/PRODUKTAMI DOŁĄCZ TAKŻE WSZYSTKIE OTRZYMANE Z NIM/NIMI AKCESORIA ORAZ PARAGON LUB FAKTURĘ.

NIE PRZYJMUJEMY PACZEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM LUB PACZKOMATAMI.

KAŻDY ZWRACANY PRODUKT POWINIEN BYĆ ODPOWIEDNIO ZAPAKOWANY ORAZ ZABEZPIECZONY.

KOSZT ODESŁANIA TOWARU PONOSI KUPUJĄCY.