ZWROTY
SKŁADANIE REKLAMACJI
W CELU ZŁOŻENIA REKLAMACJI, POSTĘPUJ ZGODNIE Z PONIŻSZYMI KROKAMI:
1. FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI
WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI I DOŁĄCZ GO DO PRZESYŁKI. DOKUMENT POWINIEN ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DANE: IMIĘ I NAZWISKO, ADRES E-MAIL LUB ADRES DO KORESPONDENCJI, NR TELEFONU, WSKAZANIE NUMERU PRODUKTU I PRZYCZYNA REKLAMACJI, DATA DOWODU ORAZ WYSTĄPIENIA WADY.
2.ODESŁANIE PRODUKTU
SKŁADAJĄC REKLAMACJĘ PROSIMY O ODESŁANIE PRODUKTU WRAZ ZE WSZYSTKIMI JEGO AKCESORIAMI ORAZ KOPIĄ FAKTURY ZAKUPU.
3. WYSYŁKA
REKLAMOWANY PRODUKT NALEŻY WYSŁAĆ NA ADRES:
POLSKA KULTURALNA SP. Z O.O. (OSNOVA SP. Z O.O., 1 PIĘTRO ARTMOSFERA)
UL. RYNEK 24
35-064 RZESZÓW
ZWROT TOWARU
ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM PRAWEM, MASZ 14 DNI NA ZWROT TOWARU. ABY ODSTĄPIĆ OD UMOWY I ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY U NAS PRODUKT, WYPEŁNIJ POTRZEBNE OŚWIADCZENIE I WYŚLIJ GO NA NASZ ADRES WRAZ ZE ZWRACANYM PRODUKTEM/PRODUKTAMI:
POLSKA KULTURALNA SP. Z O.O.
UL. RYNEK 24
35-064 RZESZÓW
DO PACZKI Z OŚWIADCZENIEM I ZWRACANYM PRODUKTEM/PRODUKTAMI DOŁĄCZ TAKŻE WSZYSTKIE OTRZYMANE Z NIM/NIMI AKCESORIA ORAZ PARAGON LUB FAKTURĘ.
NIE PRZYJMUJEMY PACZEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM LUB PACZKOMATAMI.
KAŻDY ZWRACANY PRODUKT POWINIEN BYĆ ODPOWIEDNIO ZAPAKOWANY ORAZ ZABEZPIECZONY. ZWROT NALEŻNOŚCI NASTĘPUJE DO 28 DNI.
KOSZT ODESŁANIA TOWARU PONOSI KUPUJĄCY.